Tuesday, June 28, 2011

Char Koetiauw Sungai Dua





Percaya atau tidak. Aku telah mengalami satu gejala dimana terasa amat malas untuk login masuk blogger dan mengarang cerita-cerita untuk ampa semua. Ditambah pula dengan sedikit kesibukan dan beberapa komitmen yang harus dilaksanakan. Walaubagaimanapun, percaya atau tidak juga..dalam sibuk dan tak berapa sibuk aku telah berjaya sampai juga ke Char Kotiauw Sungai Dua, Penang.

Mungkin cerita-cerita Char Koetiauw ni dah basi dah.member aku yang dulu kaki char kotiauw pun dah bertukar jadi kaki dumbbell dah. X apalah. yang penting aku dapat rasa sendiri kan. Char Kotiauw dia ok dan sedap. Kedai dia juga luas dan lapang dan selesa untuk dilepak.

Berikut aku rekemenkan top 5 charkoetiauw antara yang sedap yang pernah aku makan:

1)charkoetiauw tmn tun dr ismail(dah tak buka lost contact,nama brader ni najib org penang)
2)charkoetiauw kwsp, kangar (update:la nih dah ada charkoetiauw besaq dah)
3)charkoetiauw sungai dua, penang
4)charkoeutiauw aimar, ttdi jaya s. alam
5)charkoeutiauw aeman,jalan sultanah bahiyah, a.star(kalau kat sini koetiauw kerang dia sedap)

No comments:

Post a Comment