Wednesday, March 24, 2010

Arena MPPJ SK8 Park

Bila sudah malas..nak update blog pun bukan menjadi keutamaan lagi..malah atas rasa tanggungjawab, memberi tumpuan komitmen terhadap pembelajaran,kesihatan mak ayah di kampung dan tahap kesihatan kucing di warung Pak Abu telah menjadi satu nas-nas yang perlu dipertimbangkan. Namun demikian, dihujung minggu lepas..hari sabtu lepas..aku dan rakan skate tetap aku..(Pa An) sempat juga menggedukkan diri untuk pergi meriadahkan diri di Arena MPPJ skate park. Terletak di hadapan Hospital Assunta PJ yang bersebelahan dengan Gereja Katolik, memudahkan lagi skater-skater di seluruh pelusuk ceruk dunia untuk mencari skate park ini.

Bila dah sampai.mudah saja.bukak gate sendiri..tulis nama ngn ic kat dlm buku kehadiran.nak men pingpong ka..taekwondo ka..futsal ka..pree of charge(utk skate.len2 tak pasti).nak masuk kelab rakan muda pun pree.

Skatepark yang seluas kira-kira 3 relung ini bersamaan dengan luas kebun arwah tok wan aku ni bukan sahaja meletihkan aku..malah telah mencabul kehormatan aku..tak pasai2 aku cium lantai..adehh..dah dapat ulser mulut. Tatapi..yang menghairankan..kenapa sikit sangat org men kat situ.4 org ja temasuk aku yang men..menurut seorang brader mountain bike yang mencuba suspensionnya systemnya di skate park tu..katanya ramai yang dah p men kat park Shah Alam.tapi ok la.tak malu sangat sbb aku kerap jatuh.haha.

Overall komen aku skate park ni sesuai untuk penggemar-penggemar obstacle yang bersaiz bapak gajah dan juga kaki-kaki ollie yang gemar ollie melepasi basikal buruk atok depa.

Lepas ni target aku nak p usha skate park Mount Kiara lak..nantikan





No comments:

Post a Comment