Sunday, March 14, 2010

Taman Paramount Skate Park

Akhirnya sempat juga aku menjejakkan kaki di salah sebuah skate park yang aku teringin nak p sejak kecik lagi. Sebelum ni aku hanya tengok dari atas tren ja. Dari atas nampak kecik. Ingat kot sebab tinggi. Rupa-rupanya memang kecik bila dok bawah pun. Ceh. Tapi bagi aku memang ok la untuk beginner cam aku ni. Skate park Taman Paramount sebelah stesen LRT Taman Paramount ataupun lebih dikenali sebagai skate park pencawang.btui2 dok bawah pencawang.risau lak aku kot kena karan.heh

Perjalanan untuk kesitu saja memakan masa kira-kira 30 minit dari Bangsar dek kerana keangkuhan aku tamau nek tren.malu kot kalau nek tren bawak deck.market sangat. Aku pun pelik jugak taman paramount tu.tgk dalam GPS tadak pun. nak bukak wikimapia lak intenet slow. Mau tak mau..aku ngan Pa An(budak multimedia unikl) bingkas bangun lalu menuju ke destinasi yang dinanti-nanti. Berberbekalkan prinsip ikut gerak hati,keyakinan diri yg tinggi dan mengikut kabel pencawang elektrik..kami tiba jua akhirnya.. bleh dikatakan kami hampir-hampir sesat. Mula-mula lalu kot jirat Cina..pastu jumpa Taman Sea. tatau lak Sea ada taman. yang aku tau Sukan Sea ada la.bukan itu sahaja cabaran yang kami lalui..malah tepaksa memandang sebelah mata dengan beberapa ketul taik-taik anjing. di lorong-lorong gelap.



Memandangkan taman paramount tu terletak kat tanah tinggi.. Time nak balik lak kami ikut prinsip bentuk muka bumi..

Komen untuk skate park ni mmg best la..budak2 situ pun semua cool.. pasni nak menjelajah ke skate park Arena MPPJ lak. check it dout!

No comments:

Post a Comment