Monday, April 19, 2010

Majlis Makan Malam

[17 April 2010]
Setelah 2 kali terlepas undangan majlis kahwin abg kepada membe, kali ni mau tak mau aku kena p jugak jemputan kenduri kawin ni. Kalau tak mungkin saudara Afiq bebai kat aku sama macam kalah men game Left 4 Dead..heheh lawak saja afiq na.. Kenduri kahwin yang diadakan di Wisma PKPS, S.alam..aturcara bermula seawal jam 8 malam(plus minus).. tapi macam biasa lah.. aku dengan sahabat-sehandal aku pukui 9 malam baru nak sampai campuq jalan jem ngan sesat sikit.biasa lah.co-pilot tak berpengelaman.banyak lagi nak kena belajaq.hehe

Lebih kurang setengah jam aku ngan anip hanya mampu merenung bekas lauk tertutup dan pinggan kosong saja. Saat-saat yang dinantikan tiba jua.. Makan time..Makan sambil tengok persembahan2 dan layan celoteh2 MC memang satu pengalaman yang best. Makanan dan servis dari catering Pak Engku, memang class n terbaik. Sistem audio,bunyi & visual juga amat kemas dan teratur.

Aku xdan amik gambaq sangat..sebab ralik n disebabkan keadaan tak mengizinkin..ni ja yang aku dapat..




Apa2 pun terima kasih diucapkan pada pihak keluarga Afiq dan tahniah buat abang Afiq yang selamat diijabkabul dan melangsungkan majlis perkahwinannya..pasangan merpati dua sejoli..Afief Farhan & Siti Hasfizza Aswaty.. Moga kekal abadi hingga ke akhir hayat. Amin..

1 comment: