Saturday, April 3, 2010

Shah Alam Extreme Sk8 Park

[2/3/2010 5,00++ pm waktu melayu]
Sedang aku asyik membuat percaturan dalam pikiran aku sama ada nak angkat Audi S4 ke S5..pakai sebulan pastu terus tukaq R8 tiba2 aku dikejutkan dengan sapaan brader Pa An yg hensem ala2 Leonardo de Scorpio..cett..potong stim btui aku nak berangan.. "Di S.Alam jom."
aku pun balas balik la kat dia..gila ka apa..nak wat apa sana..nak ajak teman p rumah mak cik dia ka apa..hehhe lawak ja na Pa An..
Ringkasnya.. Pa An nak ajak p skate kat S.Alam Extreme Park.

Jam 5.50 kami betolak ngan member paan bersama supermembernya..pukui 6.40 ptg baru sampai ke destinasi setelah penat mengharungi jem dimana kalau dikira balik dalam kira-kira Thermology sama penatnya dengan atok aku menguli jem rambutan zaman dulu kala dulu..

Skate park ni mmg terbaik..sesuai untuk pro juga untuk beginner..Ada kawah..curb..stair..fun box..rail..dalam pelbagai saiz..nak yang bersaiz gajah ada..saiz kancil pun ada..launcher pun ada untuk sapa2 yang nak melancarkan diri dengan skatenya ke Planet Jupiter..
Yang aku pelik..baru lepas ujan..tapi takdak air yang bertakung-takung. Ni pakai nano teknologi ka apa ka..Cuma ampa kena hati-hati sikit kot2 terjatuh kat kawah tu..Silap-silap boleh arwah kalau salah teknik jatuh.. Haa nak jatuh pun ada teknik. Bukak waktu men ja ada teknik kalau ampa nak tau.

Facilities juga mmg antara yang terbaik..Surau ngan toilet mmg tiptop.Abangla keja kfc pun suka semayang kat situ.. Kat tepi tu ada court futsal,wall climbing,trek jogging,trek moto cross pun ada..kfc,pizza hut ngan burger king. Pesanan aku bawaklah mak cik ampa kalau p situ..sambil beriadah leh pow mak cik "fast food" ataupun dalam melayunya "makanan pantas"..

Tak banyak gambar yang diambil. Sbb aku asyik/ralik melayan park nih..




p/s:mount.kiara tatau lak bila nak sampai..dengar cita kat situ dia punya barang bersaiz dinousor..bukannya bersaiz gajah lagi.huhu nanti ada masa aku nak p tgk ngan bijik mata aku sndri

No comments:

Post a Comment